środa, 18 lutego 2015

Dziękuje

Tak wiem, że powinien pojawić się rozdział, bo kurde ile czasu minęło od ostatniego rozdziału? Chyba 2 miesiące lub więcej, nie pamiętam. Przepraszam. Wiem, że czekacie na nowy, ale kurde nie wiem jak się za niego zabrać, bo jak już wiele razy pisałam, chyba wzięłam na swoje barki zbyt dużo i ten temat mnie poprostu przerósł i nie daje rady. Ostatni rozdział jakoś mi wyszedł, wkleiłam kilka nowych postaci, ale teraz całkowicie straciłam pomysł. Nie wiem co napisać, co fajnie by się czytało, co byłoby fajnym rozwinięciem tematu. Nic. Całkowita pustka. 

Przepraszam... mogłam w ogóle tego nie zaczynać.

A! I bardzo dziękuję wam za te wszystkie dobre słowa. Nie te: ,,next, czekam na nexta, czekam na kolejny, kiedy kolejny"
Wszystkim którzy się wysilają i piszą nawet krótkie komentarze, które mogą pomóc mi w pisaniu tego, bardzo dziękuję :)

6 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię, spokojnie kochanie :) Nadal tu jestem, czytam i będę czekać ;* Napiszesz rozdział kiedy będziesz gotowa ;3 Życzę weny słońce i pozdrawiam xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Cię rozumiem :)
    Jeżeli będziesz gotowa , będzie rozdział :]
    Życzę weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twojego bloga !!! Masz świetne pomysły!!! Bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz !!! Masz talent !!! Nie mogę doczekać się nexta :) Pisz szybko :*

    OdpowiedzUsuń