środa, 2 kwietnia 2014

Teraz ja.

Wiem, że nie chcesz tego czytać. Byłoby miło gdybyś jednak to zrobił.

Postanowiłam, że napiszę trochę o sobie, ale zanim zacznę:

Osobo, jeśli to czytasz to skomentuj. Nawet, głupim uśmieszkiem, ale skomentuj. Bo wiesz to motywuje ^^

A teraz napiszę troszkę o sobie.

- Mam na imię Julia
- Mam 16 lat
- Mieszkam w małej miejscowości
- Uwielbiam czytać książki i pisać
- Nie jestem Directioner, ale podoba mi się Harry, ale tylko w mrocznej wersji
- Pisałam już kiedyś opowiadanie, ale zrezygnowałam, uważałam, że nie miało sensu
- Rodzice mówią, że mam talent do pisania, ale ja tak nie uważam
- Jestem zamknięta w sobie
- Gdybym nie musiała, nie wychodziłabym z domu
- Jestem zakochana w piosence ,,Englishman in New York,, w wykonaniu Gracjana Kalandyka
- Słucham rock'a
- Moim ulubionym kolorem jest czarny i biały
- Mam psa
- Mam brata, który także pisze i to bardzo dobrze
- Mam kolekcję creepers'ów
- Śpię z misiem, który ma urwaną głowę i nóżkę 
- Uwielbiam rysować, a najlepiej wychodzi mi to na religii i geografii
- Gdy jestem sama w domu gotuję w samej koszulce i przy tym rapuję
- Jestem prawie najniższa z klasy PRAWIE! to robi ogromną różnicę
- Kocham Japonię i Wielką Brytanię
- Chciałabym odwiedzić powyżej wymienione państwa
- Uwielbiam vintage i wiktoriańską modę i architekturę
- Nigdy nie miałam chłopaka
- Uważam, że związek w wieku poniżej 15 roku życia jest bzdurą, no i powyżej też. Ogole związki nastolatków to idiotyzm. Po co ci związek, z którego niczego nie będziesz miała? Hmm?
- Umiem mówić po japońsku, angielsku, niemiecku
- Uwielbiam Hello Kitty i Myszkę Mickey 
- Kokardki są słodkie i mam ich kolekcję, ale ich nie noszę, bo uważam, że wyglądam głupio. Z resztą co ja mówię, ja zawsze wyglądam głupio.

Wystarczy. Mam nadzieję, że wam się podobało ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz