czwartek, 29 maja 2014

Źle...

Przepraszam za mojego ostatniego posta.
Okropnie mi się nie podoba i najwyraźniej wam też. Jest bardzo mało wyświetleń, a patrząc na poprzednie posty to okropna statystyka. Nienawidzę siebie za ten okropny rozdział. 
Proszę, powiedzcie mi co mam napisać. Co chciałbybyście/chcielibyście zobaczyć na tym blogu? Jak mam dokończyć to opowiadanie? Nie mam już pomysłów na posty. Jestem zła...
Straciłam wszystkie pomysły. A wy mało komentujecie i nie wiem co wam się podoba, a co nie. Straszne.Przepraszam za mojego ostatniego posta.Okropnie mi się nie podoba i najwyraźniej wam też. Jest bardzo mało wyświetleń, a patrząc na poprzednie posty to okropna statystyka. Nienawidzę siebie za ten okropny rozdział. 

Przepraszam... 

9 komentarzy:

  1. Tamten rozdział wcale nie był okropny, nie przeczytałam, ani nie skomentowałam go bo nie miałam czasu, strasznie przepraszam. Jeżeli powiedziała bym ci co chciała bym zobaczyć w tym opowiadaniu to wtedy wydawało by mi się nudne bo bym wiedziała co dalej, poza tym to twoja twórczość a nie moja xD Co do wyświetleń to musisz poczekać, dopiero zaczynasz, może niedługo będziesz miała mnóstwo czytelników? Każdy początek jest trudny.
    A więc życzę weny i więcej pewności siebie ;)
    Becky ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale mnie też coś natchnęło i zaczęłam pisać własne opowiadanie xD, tylko trochę w innej kategorii. Jest to opowiadanie fantasy, jeżeli nie lubisz to nie czytaj, podaję tylko tak na wypadek xD : http://wcieniuczarnychskrzydel.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa. Jesteś na prawdę kochana. Niestety teraz jestem poza domem i nie mam dostępu do laptopa, ale mam juz zamysł na rozdział.

      Usuń
  2. Boziu, co ty mówisz? Tamten rozdział jest cudowny. Czekam na nexta. Jeszcze Taylor Momsen jako główna bohaterka *- * (Taki mam zaciesz, aż się emotka rozjechała XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy autor mówi, że jego książka jest beznadziejna. Dziekuje za to, że skomentowałaś tego posta. A rozdział pojawi się niedługo... mam nadzieję.


      Usuń
  3. Nie był wcale taki okropny... Czekamy na nexta ;p Może spróbuj coś poczytać to przyjdzie wena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie w tym problem, bo nie mogę znaleźć bloga, który odpowiadałby mi. Dlatego też postanowiłam pisać opowiadanie, które sama chciałabym przeczytać.

      Usuń
  4. Ejjj kochana, pisz dalej! Od bardzo dawna wchodzę na twojego bloga i czekam aż w końcu pojawi się nowy rozdział a tu pustka :( Aż chcę mi się płakać :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie martw się. Niedługo dodam coś nowego, jak na razie próbuję wymyślić rozdział, który będzie ciekawy, a nie zrobiony na odwal się. Rozumiesz prawda?
      No i do tego jest koniec roku, wystawianie ocen, a niemiecki sam się nie poprawi ^^ niestety...
      Jestem już w połowie rozdziału i niedługo go dodam, może nawet dzisiaj. Nic nie obiecuję. <3

      Usuń